Παράπονα – Διακοπή στην Ασφάλιση
-Τι μπορώ να κάνω, εάν η ασφαλιστική εταιρία καθυστερεί να καταβάλει την αποζημίωσή μου;
Θα πρέπει σε πρώτη φάση να ζητήσετε από την ασφαλιστική εταιρία συγκεκριμένες διευκρινίσεις για τους λόγους που δεν σας καταβάλλει την αποζημίωση.
Ακολούθως, εάν δεν ικανοποιηθείτε από την απάντηση της ασφαλιστικής εταιρίας, μπορείτε, εφόσον είστε τρίτος ζημιωθείς, να υποβάλετε συγκεκριμένη καταγγελία είτε στη Γεν. Γραμματεία Καταναλωτή (Υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας) είτε στην εποπτική αρχή των ασφαλιστικών επιχειρήσεων (Επιτροπή Εποπτείας Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων). Εννοείται βεβαίως ότι μπορείτε να ακολουθήσετε και τη δικαστική οδό.
Στην περίπτωση που το παράπονό σας στρέφεται κατά της δικής σας ασφαλιστικής εταιρίας, μπορείτε επιπλέον να απευθυνθείτε και στο Συνήγορο του Καταναλωτή. Γενική Γραμματεία Καταναλωτή Πλ. Κάνιγγος 20, 101 81 Αθήνα, τηλ.: 210 3842930 / 210 3842935, φαξ: 210 3821241 Επιτροπή Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης (EΠ.Ε.Ι.Α.).